پوست مو زیبایی, مجله ایران خانوم

بهترین مرکز جوانسازی کجاست؟

مرکز جوانسازی پوست

کسی را سراغ دارید که علاقه‎ای به زیبایی نداشته باشد؟ میل به زیبایی در همه انسان‎ها مخصوصاً بانوان وجود دارد و راه‎های زیادی هم برای رسیدن به زیبایی ایجاد شده است. از لوازم آرایش و انواع داروها و دمنوش‌ها تا جراحی‌های زیبایی. یکی از اصلی‌ترین عواملی که زیبایی ما را از بین می‌برد پیر شدن پوست است. در اثر بالارفتن سن و عواملی مثل آلودگی هوا، سبک زنگی و تغذیه نامناسب، استرس‎های روزانه و … پوست ما شروع به پیر شدن می‌کند؛ بر روی آن لک‌هایی ایجاد می‌شود، رنگ کلی آن تیره می‌شود، چین و چروک‎ها ظاهر می‌شوند و به خاطر کاهش خاصیت کشسانی آن پوست ما شل می‎شود. از قدیم دانشمندان به دنبال اکسیر جوانی بودند تا جلوی پیری را بگیرند؛ امروزه اکسیر جوانی در قالب خدمات جوانسازی پوست در مرکز جوانسازی کلینیک‎های زیبایی وجود دارد و میتوانید از آن بهره مند شوید. در ادامه این مطلب قصد معرفی ویژگی‌های بهترین مرکز جوانسازی پوست در ایران را داریم. با ما همراه باشید.

 

ویژگی مرکز جوانسازی

مرکزهای جوانسازی متعددی در سطح شهرها وجود دارد که با هم رقابت شدیدی دارند. در این هیاهو برای انتخاب بهترین مرکز باید تحقیق کنید و ویژگی‌هایی را مدنظر قرار بدهید. انتخاب مرکز نامعتبر و اشتباه می‎تواند زیبایی شما را در معرض خطر جدی قرار بدهد.

  • دارای مجوز وزارت بهداشت: مهم‎ترین فاکتور برای اطمینان از معتبر بودن یک کلینیک یا مرکز جوانسازی داشتن مجوز از وزارت بهداشت است؛ چون وزارت بهداشت تنها به پزشک متخصص پوست و زیبایی که پروانه طبابت دارد مجوز می‌دهد.
  • تخصص و تجربه همه تکنسین‌ها: درست است که مرکز جوانسازی باید توسط پزشک متخصص مدیریت شود؛ ولی بقیه پرسنل و اپراتور دستگاه‎های گوناگون هم باید تخصص و تجربه کافی را دارا باشند. با تحقیق و بررسی رزومه افراد می‌توانید به میزان دانش و تخصص آن‎ها پی ببرید.
  • استفاده از دستگاه‌های مدرن: دستگاه‎های مدرن و به روز نسخه ارتقا یافته دستگاه‎های قدیمی هستند و نقاط ضعف قدیمی‎ها را ندارند. در یک مرکز جوانسازی باید از دستگاه‎های مدرن استفاده شود تا راندمان کار و تأثیرگذاری آن بالاتر برود.
  • محیطی زیبا و تمیز: پاکیزه بودن محیط کلینیک اولین چیزی است که جلب توجه می‎کند. یک محیط تمیز و استریل نشان می‎دهد که پرسنل مرکز به سلامتی و زیبایی اهمیت می‎دهند. هرچه محیط کلینیک زیباتر، پرنورتر و شاداب‎تر باشد حس خوب و آرامش بیش‎تری به شما دست می‎دهد.
  • تنوع و مشاوره: در یک مرکز جوانسازی باید انواع خدمات جوانسازی ارائه شود تا مشتریان بتوانند با کمک مشاوران مرکز انتخابی متناسب با نوع پوست و نوع مشکل خود داشته باشند.

خدمات دپارتمان جوانسازی در کلینیک فخرائی

کلینیکی که ویژگی‎های گفته شده را داشته باشد یک کلینیک معتبر است که با اطمینان می‌توان از خدمات آن برای زیبایی استفاده کرد. کلینیک فخرائی یکی از معتبرترین کلینیک‎های زیبایی ایران است که در چند دپارتمان تخصصی شامل دپارتمان زیبایی، دپارتمان مو، دپارتمان لیزر موهای زائد و دپارتمان جوانسازی خدمات زیبایی را به مشتریان ارائه می‎دهد. یکی از دپارتمان‎های تخصصی کلینیک فخرائی دپارتمان جوانسازی است. در این دپارتمان خدمات گسترده مثل حذف لکه‎های پوست و جای جوش، لیفت پوست، لایه برداری و… با دستگاه‎های مدرن و بروز ارائه می‎شود.

کلینیک فخرائی یک کلینیک بین‎المللی است که ۱۸ سال سابقه کار دارد و علاوه بر دو شعبه تهران و بندر عباس در ایران در کشورهای قطر، کویت، امارات و کانادا شعبه فعال دارد. این کلینیک با ارائه خدمات متنوع، استفاده از دستگاه‎ها مدرن، داشتن محیطی آرامش بخش و تمیز و تیم مشاوره حرفه‎ای به یکی از بهترین مرکز جوانسازی‎ دنیا تبدیل شده است. خدمات دپارتمان جوانسازی کلینیک فخرائی عبارت‎اند از:

خدمات دپارتمان جوانسازی در کلینیک فخرائی

لیزر فوتونا

یکی از مدرن‎ترین ابزارهای جوانسازی پوست لیزر فوتونا است. این لیزر با دو طول موج اربیوم و ان‌دی‌یاگ کار می‎کند. طول موج اول برای تأثیرگذاری بر سطح پوست است؛ طول موج اربیوم خاصیت لایه برداری دارد و برای درمان‎های سطحی مؤثر است. طول موج ان‌دی‌یاگ به درون پوست نفوذ می‎کند و لایه میانی را تحت تاثیر قرار می‎دهد؛ این طول موج با گرم کردن ناحیه موردنظر پوست را وادار به کلاژن‌سازی می‎کند. در اثر کلاژن تولید شده چین و چروک‎ها، جای جوش‎ها و تیرگی‎های از بین می‎رود؛ همچنین خاصیت کشسانی پوست برمی‎گردد و پوست جوان‎تر می‎شود. برای یک مرکز جوانسازی دستگاه فوتونا بسیار کاربردی است؛ چون هدف اصلی و کاربرد دستگاه فوتونا‍، جوانسازی پوست است.

فوتونا به عنوان یک روش غیرتهاجمی عوارضی ندارد و برای همه نوع پوست و هر سن و سالی مناسب است. فوتونا طیف وسیعی از خدمات جوانسازی را ارائه می‎دهد و شما در یک جلسه لیزر می‎توانید از چند نوع درمان استفاده کنید. لیزر فوتونا در سطح دنیا محبوب است و تا امروز هیچ نظر منفی درباره آن ثبت نشده به همین دلیل دستگاه لیزر فوتونا یکی از اصلی‎ترین ابزار در مرکز جوانسازی پوست تهران کلینیک فخرائی است.

هایفوتراپی

کلمه هایفو مخفف عبارت امواج فراصورت متمرکز با شدت بالا است. به روش هایفوتراپی لقب معجزه جوانسازی داده‎اند. اصلی‎ترین کاربرد هایفوتراپی در لیفت پوست است؛ به طوری که هایفوتراپی جایگزین جراحی‎های لیفت شده است. این روش غیرتهاجمی است و نیاز به برش پوست، بیهوشی، بخیه و… ندارد. همه افراد بالای ۳۰ سال با هر نوع پوستی می‎توانند از هایفوتراپی برای لیفت و درمان افتادگی پوست، از بین بردن خطوط و چین و چروک‎ها، از بین بردن لکه‎های کک و مک و… استفاده کنند. در مرکز جوانسازی فخرائی از روش هایفوتراپی برای درمان مواردی که نام برده شد استفاده می‎شود.

هایفوتراپی عوارض جانبی بسیار کمی دارد و برخی عوارض طبیعی آن مثل التهاب و قرمز شدن پوست، احساس گرما و… چند ساعت بعد از لیزر از بین می‌رود و شما فقط باید مراقبت‎های مثل قرار نگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید، عدم لمس و ماساژ و … را لحاظ کنید.

 

تاثیر هایفوتراپی بر کاهش افتادگی پوست در مرکز جوانسازی

 

لیفت با نخ

یکی دیگر از خدماتی که در مرکز جوانسازی فخرائی ارائه می‌شود روش لیفت پوست با نخ است. از بین رفتن خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست از نشانه‎های اصلی پیر شدن پوست است که موجب افتادگی و شل شدن پوست می‎شود. لیفت با نخ روش مرسومی است که برای درمان افتادگی پوست انجام می‎شود. با سوزن‎های بسیار نازکی نخ جراحی را وارد پوست می‎کنند تا کشیدگی مورد نظر ایجاد شود و پوست به حالت اولیه خود بازگردد. نخ‌های جراحی که در این روش استفاده می‎شود قابلیت جذب شدن دارند.

این روش علاوه بر لیفت کردن پوست باعث کاهش چین و چروک‎ها، افزایش ضخامت پوست و افزایش کلاژن سازی پوست می‎شود. لیفت با نخ روش کم خطر و کم عارضه‎ای است؛ اما با این حال بهتر است با دریافت مشاوره از مرکز جوانسازی فخرائی از عدم حساسیت آلرژیک به نخ‎ها اطمینان حاصل کنید و بعد اقدام به استفاده از این روش کنید.

لیزر CO2

لیزر CO2 یکی دیگر از روش‎های جوانسازی پوست است که با تمرکز بر لایه برداری از پوست عمل می‎کند. در تکنیک لیزر CO2 اشعه لیزر مثل یک سوزن بسیار ریز وارد پوست می‎شود. اشعه به لایه میانی پوست وارد می‎شود و پوست را تحریک می‎کند تا کلاژن بیش‎تری تولید کند. تولید کلاژن بیش‎تر باعث می‎شود پوست خاصیت کشسانی خود را بازیابی کند. در حین تاثیر بر روی لایه میانی، اشعه لیزر CO2 که مثل سوزن وارد پوست شده سطح رویی بافت‎های آسیب دیده را تخریب و لایه برداری می‌کند. این فناوری موجب کاهش چین و چروک، کاهش تیرگی‎ها و لک‎های پوستی، سفت شدن پوست و … می‎شود. در یک مرکز جوانسازی از لیزر CO2 استفاده‎های زیادی می‎شود.

لیزر CO2 یک روش تقریبا غیر تهاجمی است که عوارض بسیار کمی دارد. قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر طبیعی است که با کمپرسور یخ برطرف می‎شود. بعد از لیزر CO2 نیازی به طی کردن دوران نقاهت نیست؛ فقط تا چند روز بعد باید از نور مستقیم خورشید و حرارت سشوار و … دور بمانید.

نتیجه گیری

جوان ماندن آرزوی همه افراد است و مرکز جوانسازی به وجود آمده تا این آرزو را برآورده کند. در مراکز جوانسازی با استفاده از روش‎های متفاوت و دستگاه‎های موجود انواع درمان‎ها برای حذف آثار پیری بر پوست ارائه می‎شود. در مرکز جوانسازی در تهران کلینیک فخرائی تیمی متخصص و مجرب وجود دارد که با تسلط بر ابزارها و دستگاه‎های مدرن دنیا می‎توانند به شما کمک کنند تا جوانی از دست رفته خود را بازیابید. کلینیک فخرائی با ۱۸ سال سابقه فعالیت در ایران و دنیا خود را به عنوان یک مرکز جوانسازی معتبر به اثبات رسانده است.

در سایت مجموعه می‎توانید نمونه کارهای دپارتمان جوانسازی را مشاهده کنید؛ همچنین کلینیک فخرائی با داشتن یک تیم مشاور به شما این امکان را می‎دهد که قبل از دریافت خدمات زیبایی مشورت‎های لازم را دریافت کنید تا سازگارترین روش با نوع پوست، شرایط جسمی و سبک زندگی خود را دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *