مجله ایران خانوم

مقدمه ای بر خرید طلا اقساطی

مقدمه ای بر خرید طلا اقساطی

اگه به فکر خرید طلا اقساطی هستین، وب سایت فروشگاهی احسان گلد همون جائیه که که شما رو به خواسته تون می رسونه. خرید سرویس یا النگو و انگشتر به صورت قسطی مزایا و فواید زیادی داره که در این متن به اون اشاره می کنیم. اولین و مهمترین دلیل خرید زینت آلات با ارزش، فقط تامین حس زیبایی و استفاده از اون نیست. در شرایطی که امروز کشور با تورم و مسئله کم ارزش شدن پول ملی روبروست، حفاظت از پول و سرمایه یک اقدام جدی تلقی می شه. از طرف دیگه خرید قسطی طلاجات یک راه مطمئن برای رسیدن به استقلال مال شما هم هست. حتی اگه حامی قابل اعتمادی دارین، بازم توصیه ما به شما اینه که به فکر خرید زینت آلات قیمتی باشین چراکه این خرید، ضمن حفظ ارزش پولتون شما رو به استقلال مالی هم می رسونه.

 

 

چگونه با خرید طلا اقساطی به استقلال مالی زنان کمک کنیم؟

همون طور که در متن بالا هم به اون اشاره شد، خرید طلا اقساطی کمک بزرگی در رسیدن به استقلال مالی خانم‌هاست. شما از این طریق می تونید، کنترل امور مالی تون رو به دست بگیرید. کم کم با خرید النگو، انگشتر و دیگر زینت آلات زنانه به سرمایه قابل توجهی دست پیدا می کنید. مزیت خوب دیگه ای که در این مورد می شه به اون اشاره کرد، بالا رفتن دانش مدیریت مالی شماست. خرید کم اما پیوسته انگشتر و گوشواره و ….. به شما انگیزه می ده که در مورد پولتون درست تصمیم گیری کنید.

این کار ضمن حفظ ارزش سرمایه تون باعث می شه از زیبایی و جلوه ای که زینت آلات به شما می بخشن، نهایت استفاده رو ببرین. اعتماد به نفس شما رو بهبود میده و دغدغه شما رو درباره بی ارزش شدن پول ملی برطرف می کنه. این یک سرمایه گذاری ایمن و هدف داره که می تونه کمک کنه در آینده به فکر راه اندازی یک شغل خوب نیز باشین. وقتی سرمایه شما با خرید زیورآلات تکمیل شد، می تونید برای راه اندازی کسب و کار های خانگی و سوده از خریدی که داشتین استفاده کنید. خوشبختانه کسب و کارهای بسیاری وجود دارند که مناسب کار در منزل بوده و به نوعی اقتصاد خانگی معرفی می شن.

 

خرید طلا قسطی سرمایه گذاری ایمن و سود ده

 

طلا اقساطی رو چه جوری تهیه کنیم؟

ویترین آنلاین احسان گلد یه فرصت بی نظیره. شما با خرید طلا اقساطی به سرویسی که دوست دارین می رسین. مجموعه احسان گلد، زیورآلات ارزشمند رو با اقساط دوازده ماهه به شما می فروشه. این یعنی این که خانم ها می تونن با پرداخت ماهیانه و با مبلغ خیلی کم مالک چندین گرم طلا بشن. این نوع خرید در درازمدت تبدیل می شه به یک سرمایه امن و سود ده. احسان گلد تجربه متفاوتی از خرید آنلاین زینت آلات زنانه مثل دستبند، النگو، گردن آویز و … رو در اختیار شما می گذاره.

حتی این امکان وجود داره که شما از خدمات پس از فروش مثل اگزیت نیز برخوردار بشین. این طرح یه فرصت بی نظیره! شما پس از دریافت طلا اقساطی، در صورتی که از اون خوشتون نیومد می تونید اونو طی ده روز برگردونید و عوضش کنید. این خدمات بدون قید و شرط بوده و هیچ محدودیتی برای شما قائل نمی شه. اگه نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه دارین، می تونین همین حالا با شماره تماس هایی که زیر همین پست گذاشتیم با مشاوران فروش ما تماس بگیرین. اونها آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران عزیز هستند. ضمن این که ویترین آنلاین ما با تصاویر با کیفیت و گویا، مدل های زیبایی از زیورآلات مختلف رو در معرض نگاه شما قرار می ده.

 

ارائه دستبند و دیگر زیورآلات در ویترین آنلاین احسان گلد تبریز

 

شرایط اقساطی خرید زیورآلات احسان گلد به چه صورته ؟

شرایط خرید طلا اقساطی در مجموعه احسان گلد مستلزم داشتن دسته چک صیادی است. بنابراین نیازی به معرف یا ضامن نیست. خوشبختانه محدودیت شغلی در عرضه این تسهیلات هرگز مطرح نمی شه. این مجموعه بدون در نظر گرفتن شغل و پیشه شما این تسهیلات رو در اختیار شما قرار می ده. خدمات اقساطی که برای شما در نظر گرفته شده در سه گروه دسته بندی شدن که با نظر به مبلغ خرید شما اونها رو می شه تغییر داد.

یکی از این شرایط، مربوط به خرید حلقه است. شما می تونید، این حلقه ها رو بدون پیش پرداخت و به شیوه ای کاملا اقساطی با پنج فقره چک به مدت پنج ماه تهیه کنین. یکی دیگه از شرایط اقساطی در این مجموعه عرضه تسهیلات قسطی تا سقف شصت میلیون تومن و با پیش پرداخت یک سوم کل مبلغ فاکتوره. شما بقیه مبلغ رو حداکثر پنج ماه و در پنج فقره چک پرداخت خواهید کرد.

آخرین و سومین طیف این خدمات، برای خریدهای بالاتر از شصت میلیون تومن در نظر گرفته شده. این شرایط بدون سقف هستن و شما می تونید بدون هیچ محدودیتی اقدام به خرید کنید. فقط کافی است نصف مبلغ کل رو پرداخت کرده و بقیه هزینه رو طی پنج ماه و در پنج فقره چک تسویه کنین. البته قیمت خرید کمی بیشتر می شه و اونم به خاطر اضافه شدن کمیسیون اقساطی برای خریدهای قسطیه. یعنی برای هر ده میلیون خرید، شما باید یک و نیم میلیون برای کل مبلغ هزینه کنید.

برای خرید از احسان گلد اینجا کلیک کنید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *