پوست مو زیبایی, مجله ایران خانوم

یادگیری آرایش فصل پاییز

آرايش در فصل پاييز

با تغییر فصل و نوع پوشش افراد، مدل آرایش چهره نیز متفاوت میگردد. شاید تا به حال این موضوع را نشنیده باشید. اما لازم به ذکر است، برخی در تابستان به رنگهای تیره در پوست و در زمستان به رنگهای روشن در پوست گرایش دارند. و رنگهای روشن در تابستان و رنگهای تیره در پاییز در اجزای صورت، بیشتر استفاده میشود. آرایش فصل پاییز با رنگهای گرم انجام میشود.

تفاوت آرایش فصل پاییز با سایر فصل ها

 

بله درست خوانده اید. آرایش در فصل پاییز با سایر فصل ها متفاوت بوده و متناسب با تغییر فصل می توان نوع و مدل آرایش صورت خود را تغییر داد. همانگونه که تغییر آب و هوا و فصل، باعث تغییر رنگ طبیعت و تغییر در سبک پوشش افراد می شود. روحیات و خلقیات افراد نیز متفاوت گشته و به تبع، تغییر روحیه خود را، در ظاهر افراد نیز نشان می دهد.

آرایش فصل پاییز، با رنگ های گرم و رنگ های پاییزی انجام می گیرد.که به جذابیت چهره افراد می افزاید. البته که آرایش پاییزی قوانین و قواعد خاص خود را دارد. که در ادامه روش ترکیب رنگ ها و توصیه های آرایشی را بیان می کنیم.

رنگ پوست و مو در پاییز

 

 

رنگ پوست و مو در پاییز

 

با شروع پاییز، بر خلاف هوا که روبه سردی می گذارد. رنگ های طبیعت به سمت رنگ های گرم رفته و تناژ رنگی غالبی که در این فصل به چشم می آید. رنگ های قهوه ای، مسی، زرد و ارغوانی می باشد. که همگی رنگ های گرم و آتشین می باشند. همین مورد برای الهام گرفتن از طبیعت کافی است. تا تمامی رنگ ها و لوازمی که برای آرایش خود در تابستان از آن استفاده می کرده اید. را کنار گذاشته و از رنگ های آجری، قرمز، مسی، بنفش و ارغوانی خود استفاده نمایید.

مهم ترین گام در آرایش فصل پاییز، رنگ کرمی است .که برای پوست استفاده می شود. رنگ پوست باید متناسب با هوای فصلی باشد. که در آن به سر می برید. همانطور که در فصل تابستان از رنگ های برنزه برای آرایش چهره استفاده می شود. برعکس در فصل پاییز، باید از درجه رنگی گرم پودر خود کم کرده و اندکی به سفیدی و سردی پوست خود بها بدهید.

اگر نگران مشخص شدن کک مک های گونه ی خود هستید. باید بگوییم، فصل پاییز بهترین فصلی است که این زیبایی چهره خود را قدر دانسته و با توجه به کم شدن زاویه تابش خورشید، پوشش کمتری به پوست خود بدهید. و به زیبایی خود در این فصل با نشان دادن کک مک های قهوه ای خود بیافزایید.رنگ موهای خود را نیز در این فصل به رنگ قهوه ای تیره یا شرابی تغییر داده و در آن از رگه های آتشین، با هایلایت های روشن بهره ببرید.

آرایش چشم در پاییز

 

 

آرایش چشم در پاییز

 

برای آرایش فصل پاییز در قسمت چشم و ابرو، به طبیعی بودن این بخش از صورت تان توجه نمایید. از پخش رنگ و سایه در تناژ گرم نظیر، دودی، یشمی، بنفش برای گوشه چشم خود و خط چشم گربه ای در این فصل بهره ببرید. و به گرمای چشم خود، در سردی رنگ چهره تان بیافزایید. همچنین مدل ابروهایتان را به جای خط انداختن در بالا و پایین آن، به مدل هالیوودی یا هاشور طبیعی با شانه زدن ابروهای خود به سمت بالا، تغییر دهید.

انتخاب رنگ رژ لب و رژگونه در پاییز

 

انتخاب رنگ رژ لب و رژگونه در پاییز

 

مهمترین بخش چهره که در آرایش فصل پاییز، باید پر رنگ تر از سایر قسمت ها باشد، رنگ لب است که بهتر است آن را با رژلب مسی، آجری، قرمز و ارغوانی یا بنفش، آرایش نمایید. و گونه خود را با رنگ های هلویی، مرجانی و آجری هایلایت کنید.

البته که هنگام استفاده از لوازم آرایش برای گرفتن نتیجه بهتر در هر فصل و هر موقعیت باید، از افراط بپرهیزید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *