پوست مو زیبایی, مجله ایران خانوم

آشنایی با ۵ تا از بهترین محصولات فوراور

آشنایی با 5 تا از بهترین محصولات فوراور

برند نام آشنای فوراور طی سال های اخیر توانسته با کاوش در دل طبیعت گیاه آلوئه ورا را وارد محصولات آرایشی و بهداشتی کرده تا با این قدم نوین محصولات خود را در سراسر جهان با بالاترین رضایت عرضه کند.

با اینکه برند فوراور توانسته طیف وسیعی از محصولات مراقبتی را در سراسر جهان تولید و عرضه کند اما همواره سوالاتی در ذهن مشتریان ایجاد می شود که ما در اینجا به تعدادی از این سوالات متداول مانند بهترین محصولات فوراور کدامند؟ هر کدام از این محصولات چه ویژگی هایی دارند؟ محصولات فوراور اصل هستند یا تقلبی؟ پاسخ خواهیم داد. پس اگر شما هم می خواهید با ۵ تا از بهترین محصولات این برند آشنا شوید مقاله پیش رو برای پاسخ به سوالات شما نوشته شده است و فقط کافیست در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

برند فوراور لیوینگ آمریکا

قدمت برند فوراور لیوینگ به بیش از ۴۰ سال پیش باز می گردد که در مقر اصلی آن یعنی آریزونای آمریکا، رکس موان با هدف تولید محصولات طبیعی با استفاده از آلوئه ورا و عسل این کمپانی را تاسیس کرد و با دنبال کردن این هدف اکنون توانسته است شعبات خود را در ۱۶۰ کشور دنیا گسترش دهد تا باکیفیت ترین محصولات را بر پایه آلوئه ورا و عسل تولید کند. همچنین با عرضه این محصولات نیاز همگان را در خرید محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب برطرف کند.

نمایندگی معتبر فوراور در ایران

قطعا یافتن معتبر ترین نمایندگی فروش محصولات فورارور در ایران با توجه به مناسبات سیاسی کاری بسیار دشوار می باشد. به همین علت ما به شما فوراور ایران را پیشنهاد می کنیم که با یک دهه واردات محصولات فوراور توانسته این محصولات را از نمایندگی های معتبر تهیه کرده و داخل کشور عرضه کند. از این رو می توانید با مراجعه به سایت فوراور ایران تمامی محصولات فوراور آمریکایی را با بهترین قیمت تهیه کنید.

خمیردندان طبیعی فوراور

 

خمیردندان طبیعی فوراور

 

حتما استفاده از یک خمیردندان متفاوت می تواند برای همه ما جالب باشد. به همین دلیل برند فوراور با تولید خمیردندان های بدون فلوراید و کاملا طبیعی توانسته است این حس مطلوب را برایمان به ارمغان آورد؛ چرا که در ساختار خمیردندان طبیعی فوراور دو ماده معجزه آسا و طبیعی، آلوئه ورا و عسل به کار رفته است اما این دو ماده چه مزیتی برای سلامت دندان ها دارند؟

ژل آلوئه ورا موجود در این خمیر دندان به عنوان یک سفید کننده و آنتی باکتریال طبیعی بر روی دندان ها قرار می گیرد. علاوه بر این، موم زنبور عسلی که در این خمیردندان وجود دارد همانند آلوئه ورا دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشد و قادر است از پوسیدگی دندان ها جلوگیری کند. پس تنها با استفاده از خمیردندان طبیعی فوراور می توانید حس تمیزی و تازگی را در دهان خود احساس کنید.

فوراور فیبر

 

فوراور فیبر

دستگاه گوارش انسان برای داشتن بهترین عملکرد خود نیاز به موادی همچون فیبر دارد که فوراور فیبر دسترسی به این ماده را برای دستگاه گوارش بدن تسهیل کرده و فیبر مورد نیاز دستگاه گوارش را در کمترین زمان به آن می رساند. از این رو با استفاده روزانه از فوراور فیبر نه تنها می توانید عملکرد دستگاه گوارش خود را بهبود ببخشید؛ بلکه می شود با استفاده از فوراور فیبر مشکلاتی نظیر اضافه وزن را با کنترل اشتها و کاهش مصرف کالری حل کنید. در نتیجه برخی از ویژگی ها و خواص این مکمل به صورت زیر می باشند:

  • قابلیت انحلال در آب یا نوشیدنی هایی همچون آلوئه ورا
  • فاقد گلوتن
  • حفظ قند خون
  • جلوگیری از بیماری یبوست
  • حفظ سیستم ایمنی بدن با سالم نگه داشتن دستگاه گوارش
  • بهبود عملکرد قلب و عروق

مولتی ویتامین فوراور دیلی

زمانی که بدن ضعیف می شود و به اندازه کافی ویتامین و مواد معدنی دریافت نمی کند. مورد هجوم انواع بیماری ها قرار می گیرد و ضعیف شدنش بهای سنگینی را می تواند برایمان به همراه داشته باشد. حال خبر خوب این است که برند فوراور با تولید مولتی ویتامین های دیلی قادر است، مشکل کمبود ویتامین و مواد معدنی را در بدن حل کند و گامی مطمئن به سوی پیشرفت و بهبود سلامتی انسان بردارد اما این مکمل کدام مواد معدنی و ویتامین ها را در بر می گیرد؟ باید در اینجا بگوییم که مکمل دیلی شامل ۵۵ ماده مغذی می شود که ویتامین هایی همچون A ،C ،E ، D و مواد معدنی در میان این ۵۵ ماده مغذی وجود دارند. همچنین از نقاط قوت این مکمل می توان به عدم وجود مواد شیمیایی و دارا بودن اولیگو ساکارید آلوئه ورا در ترکیب آن اشاره کرد.

ضد آفتاب فوراور

آفتاب سوختگی در زمان قرارگیری مقابل نور مستقیم خورشید از معضلات همیشگی اغلب افراد به شمار می آید. به همین دلیل برند فوراور با حرکتی هوشمندانه ازخواص ژل آلوئه ورا در ترکیب ضد آفتاب های خود بهره گرفته است؛ زیرا ژل آلوئه ورا با محافظت از پوست صورت و بدن در مقابل اشعه فرابنفش خورشید، همراه با ویتامین E به کار رفته در این محصول می تواند از آفتاب سوختگی پوست صورت و بدن مخصوصا در فصول گرم سال جلوگیری کند. همین مورد سبب می شود که ضد آفتاب فوراور در کنار پرطرفدار ترین و بهترین محصولات این شرکت قرار گیرد.

کیدز فوراور

برند فوراور با تولید قرص ها و مکمل های مخصوص برای کودکان توانسته بخش اعظمی از دغدغه های والدین را در راستای رشد کودکان بر طرف کند. از این جهت مکمل های کیدز را که سرشار از ویتامین های A ،C ،D وE می باشد، روانه بازار کرده است تا دیگر هیچ نگرانی بابت رشد کودکان وجود نداشته باشد. علاوه بر این مکمل های کیدز فوراور دارای زینک، منیزیم، کلسیم و بیوتین نیز در ساختار خود می باشند.

اصل یا تقلبی؟

با توجه به اینکه شعبات برند فوراور در سراسر جهان وجود دارند و ارائه محصولات به صورت سیستم فروش مستقیم از طریق نماینده های رسمی صورت می گیرد. امکان تقلبی بودن محصولات این برند خوش نام وجود ندارد اما از آنجایی که برند فوراور داخل ایران به دلیل تحریم ها دارای نمایندگی رسمی نمی باشد، بسیاری از افراد تصورشان بر این است که محصولات فوراور موجود در ایران تقلبی هستند.

اما می بینیم که نمایندگی فروش فوراور ایران این مشکل را هم بر طرف کرده است و با ۱۰ سال سابقه فروش این محصولات تمامی محصولات فوراور را از نمایندگی رسمی این شرکت واقع در امارات و ترکیه تهیه کرده و وارد کننده این محصولات در داخل کشور باشد.

در انتها

در وصف محصولات فوراور همانطور که اشاره شد باید بگوییم که این برند با ارائه محصولات کاملا طبیعی از گیاه بی نظیر آلوئه ورا و عسل هم اکنون یکی از بهترین برند های محصولات بهداشتی در جهان محسوب می شود. حال در این مقاله سعیمان بر این بود که بهترین محصولات این برند را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با وجود محصولاتی سرشار از ویتامین و مواد معدنی بتوانید، ایمن ترین راه را برای داشتن بدنی سالم برگزینید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *