سلامت و سبک زندگی, مجله ایران خانوم

بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تبریز کیست؟

بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تبریز کیست؟

برای خانم­هایی که ساکن تبریز هستند، داشتن اطلاعاتی درباره بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تبریز به آنها کمک می­کند تا در زمان بارداری یا مواجه با بیماری­های مختلفی که مربوط به دستگاه تناسلی زنان است، انتخاب مناسب­تری داشته باشند.

زنان باردار باید در طول دوران بارداری خود تحت مراقبت­های مختلفی باشند و انجام آزمایش­ها و تست­های متعدد را مطابق با تجویز متخصص زنان و زایمان انجام دهند، از سوی دیگر بسیاری از بیماری­ها مانند تنبلی تخمدان، اختلال­های دوران قاعدگی یا سرطان­های دستگاه تناسلی هم نیازمند مراجعه به این گروه از پزشکان است.

در چه زمان­هایی نیازمند مراجعه به دکتر زنان و زایمان هستید؟

باید در نظر داشته باشید که مراجعه به دکتر زنان و زایمان تنها مربوط به زمان­های خاصی همچون بارداری یا بروز بیماری نیست و به­طور کلی زنان و دختران در مواقع مختلفی بهتر است که به­صورت دوره­ای ویزیت شوند.

از همین رو اگر ساکن شهر تبریز هستید و به­دنبال بهترین دکتر متخصص زنان و زایمان در تبریز می­گردید باید به این مسئله توجه داشته باشید در موارد زیر امکان مراجعه حضوری و انجام تست­های لازم برای شما ضروری خواهد بود.

 

اختلال­های مربوط به دوران قاعدگی

در دوران قاعدگی امکان دارد که مشکلات مختلفی همچون خون­ریزی­های نامنظم، دردهای شکمی یا طولانی­شدن دوران قاعدگی را تجربه کنید که در چنین حالتی بهتر است که برای پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی از پزشک متخصص کمک بگیرید.

 

مراقبت­های دوران بارداری

از زمان آغاز دوران بارداری باید زیر نظر یک پزشک متخصص قرار بگیرید تا سلامت شما و جنین مورد بررسی قرار گیرد، از طرفی غربال­گری­های متنوعی را باید در زمان بارداری انجام داد که متناسب با نظر متخصص زنان و زایمان قابل پیگیری خواهد بود.

زنان باید در دوران بارداری از نظر سلامت جسمی، برنامه تغذیه و مراقبت­های روانی بررسی شوند، از طرفی دیابت، فشار خون، بروز عفونت و مشکلات گوارشی نیز در این زمان می­تواند برای برخی از افراد آزاردهنده باشد که درصورت عدم توجه، امکان دارد برای مادر و جنین خطرآفرین باشد.

 

مشکلات مربوط به نازایی

بانوانی که ساکن تبریز هستند می­توانند با یافتن بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان که در زمینه مشکلات ناباروری تخصص دارند، به بررسی دلایل نازایی بپردازند و مراحل لازم برای درمان را پیگیری کنند.

درحال­حاضر بسیاری از دلایل ناباروری با پیگیری و درمان­های به موقع می­تواند برطرف شود و بخش قابل توجهی از زوج­هایی که با این مشکل مواجه می­شوند تنها کافی­است برای درمان به­دنبال یافتن پزشک مناسب باشند.

 

وجود توده­هایی در پستان

یکی دیگر از مواردی که می­تواند باعث پیگیری خانم­های ساکن تبریز برای پیداکردن بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تبریز شود، لمس توده­هایی در ناحیه پستان است که در مواردی امکان دارد باعث بروز سرطان شود.

البته باید به این مسئله توجه داشته باشید که بسیاری از توده­ها و کیست­هایی که در پستان احساس می­کنید، در دسته توده­های خوش­خیم قرار می­گیرند و با مراجعه به دکتر متخصص می­توان به این مورد رسیدگی کرد.

 

در چه زمان­هایی نیازمند مراجعه به دکتر زنان و زایمان هستید؟

سرطان­های دستگاه تناسلی

یکی از خطراتی که معمولا زنان را تهدید می­کند ابتلا به سرطان رحم است که در مواردی با عوامل مختلفی همچون خون­ریزی­های غیر طبیعی و درد در هنگام رابطه جنسی بروز می­کند و درصورت عدم توجه به این مسئله امکان دارد دیگر اعضای داخلی شکم نیز درگیر شود.

از همین رو اگر از ساکنان تبریز هستید در مواقعی که علائم خاصی را مشاهده می­کنید، باید با دریافت نوبت از بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تبریز به بررسی علت بپردازید تا مطمئن شوید که علائم نشان­دهنده سرطان رحم است یا خیر.

تنبلی تخمدان

زمانی که بر اثر اختلال­های هورمونی تعدادی کیست درون تخمدان ایجاد می­شود، با عنوان تنبلی تخمدان یا PCO آن را نام­گذاری می­کنند، در این وضعیت امکان ایجاد آکنه و رشد موهای زائد افزایش پیدا می­کند و برای اینکه تعادل هورمونی به حالت عادی برگردد نیاز به مراجعه به دکتر متخصص زنان دارید.

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تبریز

در صورت بروز هر کدام از بیماری­های مربوط به زنان یا در دوران بارداری می­توانید با در اختیار داشتن لیست دکتر تبریز نسبت به دریافت نوبت حضوری از هر کدام اقدام کنید تا بررسی­های لازم و مراحل درمان را زیر نظر آنها پیگیری کنید.

در ادامه تعدادی از بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تبریز را برای شما معرفی می­کنیم و در صورت نیاز می­توانید یکی از آنها را برای درمان بیماری یا مراقبت­های دوران بارداری انتخاب کنید.

دکتر شبنم یعقوبی کندلجی

دکتر یعقوبی به­عنوان یکی از بهترین دکترهای فوق تخصص زنان و زایمان در تبریز شناخته می­شوند که در زمینه انکولوژی و سرطان تخصص دارند. برخورد مناسب، مهارت بالا، زمان­بندی دقیق و عدم معطلی بیماران از سری نظراتی است که مراجعه­کنندگان در خصوص این پزشک ارائه می­دهند.

برای ساکنان تبریز که قصد مراجعه حضوری دارند باید بدانید که آدرس مطلب دکتر شبنم یعقوبی کندلجی به شرح زیر است:

  • تبریز، تقاطع ۱۷ شهریور جدید و طالقانی، به طرف مصلی، ساختمان پارسا

دکتر ساناز سلمان زاده اهرابی

برای خانم­هایی که ساکن تبریز هستند و با مشکلات نازایی مواجه می­شوند، دکتر ساناز سلمانی زاده اهرابی می­تواند انتخاب مناسبی برای پیگیری و درمان باشد. برای ویزیت حضوری دکتر سلمان زاده می­توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

  • تبریز، فلکه دانشگاه، بلوار استاد شهریار، بالاتر از سازمان بهزیستی، ساختمان پزشکان ۲۲، طبقه ۵

دکتر لیدا حیدری

خانم دکتر لیدا حیدری را می­توان به­عنوان بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تبریز برای درمان ناباروری دانست که در خصوص روش درمانی آی­وی­اف تخصص دارند.

  • آدرس: تبریز، بلوار نیایش، پیشقدم، کلینیک سلامت، طبقه ۳

دکتر شهناز گلچین

زنان و دختران تبریزی که با مشکلات مربوط به بیماری­های مختلف مواجه می­شوند، می­توانند با مراجعه به آدرس زیر از ویزیت حضوری دکتر شهناز گلچین بهره­مند شوند.

  • آدرس: تبریز، خیابان ۱۷ شهریور جدید، روبه­رو برج آذربایجان، ساختمان آریا، طبقه ۲

دکتر ویدا زارع امانت

برای بررسی سرطان رحم، انجام جراحی­های سزارین، توبکتومی، میومکتومی و دیگر راه­های درمانی برای مشکلات و بیماری­ها می­توانید زیر نظر دکتر ویدا زارع امانت به درمان خود رسیدگی کنید.

  • آدرس: تبریز، خیابان هفده شهریور، نرسیده به چهارراه باغشمال، ساختمان شماره ۱۰، طبقه ۳

 

معرفی بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تبریز

جمع­بندی

انتخاب بهترین دکتر فوق تخصص زنان و زایمان در تبریز برای زنان و دخترانی که ساکن این شهر هستند و با مشکلاتی همچون اختلال­های قاعدگی، تنبلی تخمدان، سرطان رحم و دیگر بیماری­های مختلف مواجه می­شوند، بسیار اهمیت دارد.

از طرفی در دوران بارداری نیز باید مراقبت­های لازم توسط پزشک ارائه شود که اگر ساکن تبریز هستید برای این منظور می­توانید به دکتر سلمان زاده، حیدری، گلچین، یعقوبی، زارع و دیگر متخصصان حاذق این شهر مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *