گردشگری, مجله ایران خانوم

اگر خانوادگی سفر می کنید این ویلاها را در رامسر اجاره نکنید

اگر خانوادگی سفر می کنید این ویلاها را در رامسر اجاره نکنید

سفر خانوادگی به رامسر یکی از تفریحاتی است که مشابه آن را کمتر می‌توان در میان مسافرت‌های داخلی پیدا کرد. رامسر عروس شهرهای مازندران است. و طبیعت آن به دلیل همسایگی با کوهستان جنگلی و دریا و به اندازه‌ای زیباست. که کمتر شهری حتی در شمال به پای آن می‎رسد. جاهای دیدنی و تفریحی رامسر به همراه آبگرم درمانی آن در کنار ویلاهای فوق‌العاده‌ای که در گوشه و کنار اطراف این شهر ساخته شده‌اند. همه از جاذبه‌های رامسر به شمار می‌آیند.

با این همه به شما توصیه می‌کنیم که در سفرهای خانوادگی هر ویلایی را در رامسر اجاره نکنید. زیرا در برخی از ویلاها نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه احتمال دارد که خاطرات خوبی از اقامت در آن و سفر به رامسر نیز برایتان باقی نماند. پس اگر خانوادگی سفر می کنید این ویلاها را در رامسر اجاره نکنید.

اگر خانوادگی به رامسر سفر می‌کنید، ویلای کثیف اجاره نکنید

اولین شرط و یکی از اولویت‌ها هنگام اجاره ویلا در رامسر، به ویژه در سفر خانوادگی، تمیزی آن است. کمتر خانواده‌هایی به پاکیزگی و نظافت محل اقامت خود اهمیت نمی‌دهند. و این از موارد نادر است. بنابراین هنگام اجاره ویلا در سفر خانوادگی به رامسر باید تمیز بودن آن، شرط اصلی باشد و در واقع باید این موضوع را حتما بررسی نمود.

شاید از خودتان بپرسید زمانی که به صورت آنلاین ویلا اجاره می‌کنیم. چگونه نسبت به تمیزی آن مطمئن باشیم؟ در واقع در سایت‌های اجاره ویلا مانند جاباما و هومسا می‎توانید ویلاهای تمیز و بهداشتی فراوانی را در رامسر پیدا کنید. علاوه بر این، برای بررسی نظافت و تمیزی ویلا می‌توانید کامنت‌ها و نظرات مسافرانی که در آن ویلاها اقامت داشتند را مطالعه نمایید. پس برای این که ویلای کثیف اجاره نکنید، حتما کامنت‌های مربوط به سوئیت‌ها را بخوانید.

اگر خانوادگی به رامسر سفر می‌کنید، ویلایی که دیر تحویل داده می‌شود اجاره نکنید

تصور کنید که شما پس از چند ساعت رانندگی در جاده‌های شمال به ویژه جاده زیبا و باریک چالوس، با خانواده به رامسر رسیده‌اید. و حالا به در ویلایی که به صورت آنلاین اجاره کرده‌اید. رسید‌ه‌اید. اما صاحب آن ویلا هنوز در محل حضور ندارد و ویلا را راس ساعت به شما تحویل نمی‌دهد و شما نمی‌توانید سر ساعت مقرر وارد ویلای خود بشوید.

این موضوع باعث خستگی بیشتر و کلافگی در ابتدای سفر شما می‌شود و به اصطلاح عامیانه باعث می‌شود که توی ذوق شما بخورد و نتوانید با خوشحالی مسافرت جذابی به رامسر را رقم بزنید. بنابراین ویلایی را اجاره نکنید که سر ساعت به شما تحویل داده نمی‌شود. اگر می‌پرسید که از کجا متوجه شویم. ویلا سر وقت تحویل داده نمی‌شود. هنگام اجاره آنلاین ویلا توسط سایت‌های معتبری همانند املاک باشی یا جاباما، خواندن کامنت‌های مسافران نسبت به صاحب ویلا است. اگر موردی در مورد دیر کردن و سر وقت نیامدن صاحب ویلا مشاهده نکردید، با خیالت راحت آن را اجاره نمایید.

<yoastmark class=

در سفر خانوادگی به رامسر، ویلای دورافتاده اجاره نکنید

شاید دوست داشته باشید زمانی که خانوادگی به رامسر سفر می‌کنید، یک کلبه جنگلی و یا ویلایی در دل طبیعت اجاره کنید. که چند روزی را به دور از تمدن و زندگی روزمره، به آرامش سپری کنید. ما به شما پیشنهاد می‎کنیم که در سفر خانوادگی به ویژه اگر با فرزندانتان یا افراد مسن به سفر می‌روید، چنین کاری را نکنید. زیرا شما نه تنها نیاز به فروشگاه‌های نزدیک برای خرید تنقلات و اقلام خوراکی برای کودکان دارید. بلکه اگر خدای نکرده حادثه‌ای برای آنها یا سایر افراد خانواده روی دهد. رساندن فرد حادثه دیده به بیمارستان سخت‌تر از حالتی خواهد بود که ویلای شما در مکانی نزدیک به شهر باشد. در رامسر هر ویلایی را اجاره نکنید، به این نکات دقت کنید

در نظر داشته باشید که زمانی که از سایت‌هایی مانند سفر مارکت و جاباما سوئیت اجاره می‌کنید. صاحبان اقامتگاه در مورد موقعیت مکانی آن ویلا توضیح داده‌اند. و در صورتی که بخواهید اطلاعات بیشتری داشته باشید. کافی است که از روی نقشه تقریبی فاصله ویلا تا مراکز شهری را در نظر بگیرید. خواندن کامنت‌ها و نظرات سایر مسافرین نیز می‌تواند در این زمینه برای شما راهگشا باشد.

در سفر خانوادگی به رامسر، ویلای دورافتاده اجاره نکنید

در سفر خانوادگی به رامسر، ویلای دورافتاده اجاره نکنید

در سفرهای خانوادگی ویلای بدون امکانات اجاره نکنید

شرط اصلی اجاره ویلا در یک سفر خانوادگی به رامسر داشتن وسایل رفاهی مناسب و کافی برای شما و خانواده‌تان است. آب و هوای رامسر به گونه‌ای است که در اکثر اوقات سال نیاز به وسایل سرمایشی و یا گرمایشی دارد؛ زیرا رامسر مانند اکثر شهرهای شمالی، تابستان‌های گرم و شرجی و پاییز و زمستان‌های سرد دارد. علاوه بر این وقتی در رامسر ویلا اجاره می‎کنید، انتظار دارید که آن ویلا مبله باشد و امکانات رفاهی برای خوابیدن، مبلمان، یخچال، وسایل آشپزی و ظرف و ظروف برای غذا خوردن در آن یافت شود.

برخی از کسانی که از جایی به جز سایت‌های معتبر اقامتگاهی اجاره می‌کنند، پس از اجاره ویلا متوجه می‌شوند ویلا فاقد امکانات اولیه لازم است و حتی آب گرم و رختخواب ندارد. اما زمانی که شما به صورت اینترنتی و از سایت‌های اتاقک یا جاباما ویلا اجاره می‌کنید، می‌توانید تمامی موارد امکانات آن را بررسی نمایید و با خیال راحت ویلای مناسبی را در رامسر اجاره کنید.

اجاره نکردن ویلای بدون امنیت در سفر خانوادگی

سفر خانوادگی با کودکان قواعد خاصی دارد که باید آنها را رعایت کرد. کودکان به سبب شیطنت ذاتی‌شان، رفتارهای پرخطری انجام می‌دهند و در بسیاری از موارد، متوجه نمی‌شوند که کارشان خطرناک است و احتمال دارد به خود و بقیه آسیب بزند. به همین دلیل در سفر به رامسر بهتر است ویلاهای فاقد امنیت را اجاره نکنید. منظور از ویلاهای فاقد امنیت برخی از ویلاهایی هستند که به نظر می‌آید امنیت کمتری دارند، در و حفاظ مناسبی ندارند و به راحتی می‌توان از آنها بیرون رفت.

این ویلاها به ویژه اگر ساحلی یا جنگلی باشند، خطرات بیشتری را برای کودکان دارند و احتمال دارد ناغافل به سمت دریا و جنگل رفته و برای خود و سایرین دردسرآفرین باشند. به همین روی، زمانی که با کودکان خردسال به رامسر سفر می‌کنید، هنگام اجاره ویلا از سایت‌های جاباما یا ویلاجار، حتما موارد امنیتی ویلا را بررسی نمایید تا خدای نکرده هنگام سفر دچار مشکل نشوید.

اگر خانوادگی و با افراد مسن به رامسر سفر می‌کنید، ویلای دوبلکس اجاره نکنید

ویلایی که هنگام سفر با افراد مسن در رامسر اجاره می‎کنید، نیاز به ضریب امنیت بالاتری دارد. برخی از افراد مسن به دلیل شرایط جسمی‌شان امکان تحرک کمتری دارند. افرادی که ناتوانی حرکتی دارند و روی ویلچر می‌نشینند یا با عصا حرکت می‌کنند نیز از این دسته‎اند و اجاره ویلاهای دوبلکس و دارای پله آنها را دچار مشکل می‌کند. اگر خدای ناکرده همسفر مسن شما از پله‌ها پایین بیفتد و قسمتی از بدنش دچار شکستگی شود، آسیب جدی به وی وارد شده و سفر را برای همه خراب می‎کند.

هر چند معمولا اکثر ویلاهای دوبلکسی که در سایت‌های جاباما یا جاجیگا وجود دارند، یک اتاق خواب در طبقه پایین دارند و افراد مسن نیازی به بالا رفتن مستمر از پله‌ها ندارند اما باز هم وجود پله احتمال خطر برای افراد مسن را به وجود می‌آورد. پس شرط احتیاط این است که در سفر با افراد مسن یا کسانی که ناتوانی حرکتی دارند، ویلای دوبلکس اجاره نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *