مجله ایران خانوم

چرا خرید کفش کتانی زنانه از باسلام امن است؟

چرا خرید کفش کتانی زنانه از باسلام امن است؟

خرید کفش کتانی زنانه از باسلام امکان خرید از تولییدکننده را به شما می دهد. یعنی خرید کتانی با کیفیت و با قیمت عالی و مناسب برای شما فراهم می شود.

 

آیا خرید کتانی زنانه از باسلام امن است؟

خرید کفش کتانی زنانه، مردانه و هر کالایی که مورد نیاز شماست، از سایت باسلام امن و مورد اطمینان است. باسلام هزینه پرداختی شما، بابت محصولتان را پیش خود امانت نگه می دارد و اگر شما از خرید خود اعلام رضایت داشته باشید، مبلغ پرداختی شما به فروشنده پرداخت می شود.

اگر به هر دلیلی، مثل عدم تطبیق محصول ارسالی با محصول درخواستی شما، معیوب بودن کالا و … خریدار اعلام نارضایتی داشته باشد، شما محصول را به فروشنده عودت کرده و هزینه پرداختی را پس می گیرید. قطعا با چنین روندی هیچ فروشنده ای کالا و محصول بی‌کیفیت عرضه نمی کند.

 

چگونه باسلام خریدار کتانی زنانه را به عمده فروش کتانی وصل می کند؟

تولیدکنندگان کتانی می تواند با ایجاد غرفه در باسلام، امکان خرید کفش کتانی زنانه ارزان و با کیفیت را برای خریداران فراهم کنند. خرید کفش کتانی زنانه ازتولید کننده علاوه بر خرید کتانی ارزان، موجب خرید محصولی با کیفیت می شود.

شما با خرید از تولید کننده می توانید انواع کتانی زنانه و مردانه را با توجه به سلیقه و اقتضای مالی خود خریداری کنید. از غرفه داران و فروشندگان سوالات خود را در با سلام بپرسید. قیمتها را مقایسه کنید و در نهایت کتانی زنانه شیک و زیبای مدنظرتان را خرید کنید.

خرید کفش کتانی سبک و راحت

برای خرید کفش کتانی دخترانه سبک و راحت که مناسب پیاده روی و استفاده روزمره باشد، باید دقت زیادی کنیم. خرید کتانی پیاده روی زنانه اهمیت زیادی دارد. چرا که شما ساعات زیادی از طول روز را از آن استفاده می کنید. اگر این کتانی سبک و راحت نباشد مشکلات عدیده ای سلامتی ما را به خطر می اندارد. از جمله کمر درد، ایجاد فرم بد در پا، عدم توانایی راه رفتن طولانی و …

کتانی زنانه و مردانه خوب باید چه ویژگی هایی دارد؟

اینکه ما بتوانیم کتانی زنانه شیک و کفش کتانی مردانه زیبا خرید کنیم، اهمیت دارد، اما مهم تر از آن، خرید کفش کتانی مناسب است. پس حتما برای کفش کتانی شیک و مناسب به ویژگی های زیر توجه کنید:

  • زیره کتانی سبک و قابل انعطاف باشد تا کف پای شما اذیت نشود.
  • جنس رویه حتما قابل تنفس باشد تا پوست شما دچار حساسیت نگردد.
  • حتما کفش کتانی را خرید کنید که، ۳ سانت لژ داشته باشد. این مورد از کمر درد جلوگیری می کند و زمان پیاده روی شما را افزایش می دهد.
  • حتما کفی مناسب برای کتانی خود تهیه کنید.
  • با توجه به نوع مصرف تان، نوع کتانی خود را انتخاب کنید.

حتما در خرید کتانی دخترانه جدید، مدلها را با هم مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

کدام مدل کتانی پرطرفدار است؟

خریداران کفش کتانی قطعا مدلی را که همه ویژگی های بالا را باشد انتخاب می کنند. البته بعضی از افراد ممکن است با تعدادی از ویژگی های بالا آشنا نباشند، اما وقتی یک کتانی راحت و سبک را خرید می کنند که در آن اصلا احساس خستگی و کمردرد ندارند، طرفدار آن کتانی می شوند و به مرور زمان آن کتانی را به دیگران نیز پیشنهاد می کنند. اینک با چند مورد از کتانی های بسیار پرطرفدار را آشنا می شویم.

خرید کفش کتانی زنانه مدل جینتو سفید و مشکی

کفش کتانی زنانه جینتو یکی از کتانی های پرفروش و پرطرفدار است. این کتانی دارای لژ ۳ سانت بوده و جنس رویه آن از فوم مرغوب و پارچه های قابل تنفس است. زیره این کتانی از جنس پی یو ساخته شده که کاملا انعطاف پذیر بوده و احساس سبکی را به شما می دهد.

زنگهای سفید و مشکی به علت اینکه در میان کتانی ها امکان ست کردن با هر لباس و تیپی را دارد، بسیار پر طرفدار است. خرید کفش کتانی جینتو از غرفه پاچین در سایت باسلام با قیمت بسیار مناسب و باورنکردنی برای همه دوستداران این مدل محیا است.

کتانی زنانه باسلام مدل جینتو

کتانی زنانه باسلام مدل جینتو

 

کفش کتانی زنانه مدل فندی طوسی

با خرید کفش کتانی زنانه فندی یکی از مدلهای پرطرفدار کتانی های روزه مره و پیاده روی را در اختیار خواهید داشت. این کتانی نیز دارای لژ ۳ سانت بوده و دو بنده است. زیره کتانی از جنس پی یو است که کاملا راحت و سبک است. رویه این کتانی نیز از جنس فوم مرغوب و پارچه قابل تنفس است.

رنگ طوسی این کتانی بسیار زیبا و پر طرفدار است. رنگ طوسی جز رنگهایی است که می توان با لباسهایی که رنگ پاستلی و ملایم دارند، ست می شوند. کتانی طوسی فندی را می توانید با کیف و شال طوسی ست کرده و برای مانتو و شلوار از رنگهای مکمل طوسی استفاده کنید تا ظاهری جذاب و شیک داشته باشید. رنگ طوسی، هم با رنگهای روشن و هم با رنگهای تیره قابل ست کردن است. به همین علت این رنگ بسیار پرطرفدار است.

 خرید کتونی زنانه فندی

خرید کتونی زنانه فندی

 

کتانی اورجینال مشکی و طوسی زنانه

رویه کتانی اورجینال از جنس پتینه مرغوب است. زیره کتانی نیز از جنس پی یو سبک و راحت است. این کتانی علاوه بر پیاده روی برای مهمانی نیز مناسب است. و دور دوز شده است و بسیار مقاوم بوده و عمر طولانی دارد. این کتانی با لباس های اسپرت بسیار مناسب است. با خرید کفش کتانی زنانه اورجینال از غرفه پاچین ، شما از مرکز کتانی در تهران، خرید خود را به صورت صورت مستقیم از عمده فروش انجام داده اید، پس از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه هست.

کتانی آدیداس مردانه با رنگ های متنوع

خرید کفش کتونی آدیداس مردانه در غرفه فروشگاه پاچین در باسلام برای همه طرفداران این مدل محیا است. این کتانی هم زیره بسیار سبک و راحتی دارد و هم رویه آن مناسب پیاده روی است. چرا که پاهای شما در استفاده طولانی مدت آسیب نمی بیند و می توانید برای همه مصارف استفاده کنید. با این کتانی می توانید مراقب قلب دوم خود باشید. کتانی آدیداس مردانه در سه رنگ سفید، طوسی و مشکی بسیار خواهان دارد.

خرید کتانی مردانه آدیداس

خرید کتانی مردانه آدیداس

 

چند نکته کوتاه در نگه داری و شستن کتانی سفید

خرید کفش کتانی زنانه سفید طرفداران پروپاقرص خود را دارد، اما باید بدانید که نگه داری این کتانی نیاز به کمی دقت دارد. اول اینکه سعی کنید کتانی خود را بعد از هر بار مصرف تمیز کنید. در صورتیکه کتانی کثیف شد، حتما برای شستن کتانی سفید از صابون استفاده کنید. پودر لباس شویی نیز می تواند موثر باشد. از هر کدام از مواد شوینده گفته شده که استفاده می کنید، آن را با یک مسواک کهنه یا فرچه کوچک آغشته و روی کفش کتانی خود بکشید. اگر وسواس ندارید. ماشین لباسشویی هم برای شستن کتانی ها مناسب است. اما برای خشک کردن بهتر است از هوای آزاد استفاده کنید. توجه به این نکات طول عمر کتانی شما را زیاد می کند.

چرا خرید کتانی دخترانه از فروشگاه پاچین دو سر سود است؟

فروشگاه پاچین تولیدکننده مستقیم کتانی زنانه و کتانی های مردانه است. این تولیدی بیش از ده سال سابقه دارد و تجربه زیادی در تولید انواع کتانی اسپرت و پیاده روی دارد. شما با خرید کفش کتانی زنانه به طور مستقیم از غرفه پاچین علاوه بر این که محصول با کیفیت و مرغوب که مناسب و دوستدار پاهای شماست را خریداری می کنید، کمترین قیمت را برای خرید کتانی مرغوب و با کیفیت پرداخت می کنید.

غرفه پاچین به عنوان مرکز خرید کتانی در تهران آماده فروش عمده و جزیی به خریداران با بهترین قیمت است.

پس اگر هنوز به غرفه پاچین در باسلام سر نزده اید. وارد غرفه شده و انواع کتانی ها را با قیمت مناسب خرید کنید. کافیست نظر مشتریان را بخوانید تا از خرید خود مطمئن شوید.

جهت ورود به غرفه پاچین اینجا کلیک کنید. از دیدن قیمت های پایین تعجب نکنید، شما از تولید کننده بدون واسطه خرید خواهید کرد. توصیه می کنیم قبل از خرید حتما قیمت ها را با سایر غرفه ها و سایت ها مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *