گردشگری, مجله ایران خانوم

شرایط ویلاهای اجاره‌ای رامسر؛ قبل از پرداخت هزینه بدانید تا هزینه ندهید!

شرایط ویلاهای اجاره‌ای رامسر؛ قبل از پرداخت هزینه بدانید تا هزینه ندهید!

.ویلاهای اجاره‌ای رامسر هر کدام دارای شرایط و مقرراتی هستند که برای اجاره باید آنها را در نظر داشت. این ویلاهای اجاره‌ای واحدهای خصوصی هستند که از سوی صاحبان ویلاها برای اجاره در سایت‌ها آگهی می‌شوند. و به همین دلیل قوانین و مقررات هر کدام از این ویلاها از سوی این افراد تعیین می‎شود. دانستن شرایط ویلاهای اجاره‌ای قبل از اجاره آنها موضوع مهمی است. زیرا شما می‌بایست با اطلاع داشتن از شرایط ویلاهای اجاره‌ای رامسر؛ قبل از پرداخت هزینه بدانید تا هزینه ندهید!

 

 

از اینترنت استفاده کنید تا هزینه ندهید

شاید به نظر بیاید که هنگام اجاره اینترنتی ویلاهای رامسر، نمی‌توانید شرایط کامل آنها را برای اجاره در نظر بگیرید. و اگر ویلاها را از طریق املاکی‌ها اجاره نمایید، بهتر می‌توانید از شرایط آنها آگاه شوید. این عقیده درست نیست و اتفاقا برعکس، شما می‌توانید تمامی شرایط ویلاهای اجاره‎ای را هنگامی که از طریق سایت ویلا اجاره می‎کنید بخوانید. بنابراین بهتر است شرایط ویلاهای اجاره‌ای رامسر را قبل از پرداخت هزینه در اینترنت بخوانید تا هزینه ندهید. 

در واقع اینترنت و روش‌های آنلاین اجاره، به شما فرصت می‌دهند. تک تک شرایط و مقررات موجود برای اجاره ویلا را در صفحه پروفایل هر ویلا که در سایت‎هایی مانند ایران املاک یا جاباما وجود دارد. پیدا کرده و تنها با چند کلیک همه آنها را بخوانید. این کار باعث می‌شود قبل از پرداخت هزینه اینترنتی، از مقررات آن ویلا مطلع باشید و به اصطلاح با چشم باز انتخاب نمایید. با این کار لازم نیست که پس از انتخاب و رزرو ویلا احساس کنید که این ویلا برایتان مناسب نیست. و در صدد کنسل کردن رزرو خود برآمده و هزینه‌هایی را برای کنسلی پرداخت کنید. 

 

از میانبرها استفاده کنید تا هزینه ندهید 

شما می‌توانید به جای این که تنها شرایط ویلا را بدانید، خودتان آنها را تعیین نمایید. تا قبل از رزرو و پرداخت هزینه، گزینه‌ مطلوب خود را پیدا کنید. شما از طریق سایت‌های اجاره آنلاین می‌توانید. شرایطی نظیر لب دریا بودن، جنگلی بودن، لاکچری بودن و استخردار بودن ویلاهای رامسر را تعیین نمایید. و با استفاده از میانبرهایی که در سایت‌ها وجود دارد. آنها را انتخاب کرده و به این ترتیب ویلاها را پیدا کنید. 

این کار به شما کمک می‌کند که در مسیر جستجو کمترین خطا را داشته باشید. و به اشتباه، یک ویلای جنگلی را به جای ویلای ساحلی رزرو ننمایید. در نظر داشته باشید در صورت بروز چنین اشتباهی، شما ناگزیر به کنسل کردن می‌شوید. و یا باید در ویلایی که مورد پسندتان نبوده اقامت کنید که هر دو کار به نوعی ضرر به شمار می‌آید.  بنابراین استفاده از میانبرها قبل از پرداخت هزینه، باعث می‌شود که ضرر نکرده و هزینه ندهید.

 

قبل از پرداخت هزینه، فیلترها را فعال کنید

در همه سایت‌های اجاره ویلا فیلترهایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند. گزینه‌های خود را محدود کنید و مواردی را انتخاب نمایید که نمایش ویلاها را محدود به موارد خاصی می‌کند که مد نظر شما هستند. این فیلترها عناوین و موضوعات مختلفی را که برای مسافران اهمیت خاصی دارد، تفکیک می‎کنند. و شما می‌توانید با فعال کردن هر کدام از آنها، گزینه‌های مرتبط را در آن سایت مشاهده نمایید.

ویلاهای دربستی یا اشتراکی، در پست در رامسر هر ویلایی را اجاره نکنید و به این نکات دقت کنید بخوانید

 

https://lh3.googleusercontent.com/AEcKocw29j7Fy4ftJpxwst3Tv7F5uxGyr7nvraWwU4h2XN-x-rEW1eb0KQkAof_1fSLUSLcsY_8vqbbaufnaJ_oiwspdqQfqqfx09KmKhanP5zIF7x5d4ML614h_3zmouGa6FGJcWpkKXFpP8jOeF5DcKQ4CHMlqcUedfESFZGJBVRAQx2uOmcg3j374NUSivpxB_QSIIA

احتمال دارد فیلترها در سایت‌های مختلف مانند ویلاجار و جاباما به شکل‌های متفاوتی چیده شده باشند. و در واقع هر دو سایت الزاما فیلترهای شبیه به هم ندارند. به عنوان مثال در سایت جاباما فیلترها به ترتیب شامل این موارد هستند: 

  • تعداد نفرات 
  • اقامتگاه‌های آنی و قطعی: برای رزرو نهایی این اقامتگاه‌ها نیازی به تایید از سمت میزبان نخواهید داشت. 
  • میزان قیمت 
  • شهر 
  • تعداد اتاق‌ها
  • نوع اقامتگاه
  • نوع منطقه
  • امتیاز ویلا
  • امکانات خاص
  • تجهیزات و امکانات اولیه 

فعال کردن هر یک از این فیلترها باعث می‌شود .قبل از پرداخت هزینه شرایط اجاره ویلا را محدود و مشخص کرده و از هر اشتباهی بپرهیزید تا ناچار به پرداخت هزینه‌های مادی و معنوی نشوید. 

 

بازه قیمت را تعیین کنید

تعیین حدود قیمت یکی از شرایطی است که برای هر مسافری هنگام اجاره ویلا در رامسر اهمیت دارد. شما می‌توانید با تعیین این بازه قیمت هنگام اجاره آنلاین ویلا از طریق سایت‌هایی مانند شب یا جاباما، میزان قیمتی که می‌خواهید برای اجاره ویلا بپردازید را مشخص کرده، سپس شما صفحه پروفایل تک تک آنها را نگاه کنید. و سایر شرایط آنها را بررسی نمایید و مناسب‌ترین گزینه را اجاره کنید. 

این کار به شما کمک می‌کند که با مشاهده تعداد محدود از ویلاهای رامسر، نه تنها در وقت خود صرفه‌جویی کرده و با سرعت بیشتری می‌توانید ویلای مورد نظر خود را انتخاب کنید، بلکه لازم نیست با گشتن و سرچ بدون هدف و بیهوده، هزینه اضافی برای دیتای اینترنت نیز پرداخت نمایید. در این صورت می‌توانید به جای گستره وسیعی از ویلای درون رامسر، تنها صفحه و عکس ویلاهایی که محدوده قیمتشان با خواست شما تناسب دارد را ببینید و از پرداخت هزینه‌های اضافی اینترنت اجتناب کنید.  

  

امتیاز و تعداد ستاره‌ها ویلا را تعیین کنید

تعیین امتیاز هر ویلا و یا تعداد ستاره‌های آن در سایت، کاری است برای مشخص کردن سلیقه شما برای اجاره ویلا. شما با تعیین امتیازات و یا ستاره‌ها، مانند انتخاب و رزرو هتل‌ها عمل می‎کنید زیرا امتیازهای مختلف استانداردهایی را برای یک گروه از ویلاها با امتیاز یکسان دارند. عنوان امتیاز یا ستاره در سایت‌های مختلف وجود دارند که به یک معنا هستند. 

تعداد ستاره ویلاها یا امتیازبندی آنها به وسیله کارشناسان سایت‌هایی مانند اقامت ۲۴ یا جاباما، تعیین می‌شود.  این ستاره‌ها و یا امتیازات بر اساس استانداردهای گردشگری و نظر مسافران و با توجه به شرایط و امکانات ویلاهای رامسر انجام می‌شود. تعیین امتیاز و تعداد ستاره‌ها، هنگام جستجوی اینترنتی باعث می‎شود که گزینه‌های خود را محدود کنید و به عنوان مثال ویلاهایی با امتیاز ۳ را برای بررسی و جستجو انتخاب کنید. در این صورت با دانستن موارد استانداردی که ویلایی با چنین امتیازی دارد، می‌توانید هم جستجوی سریع‌تری انجام دهید و هم هزینه‌های جانبی برای اینترنت و اجاره ویلای اشتباهی را پرداخت نکنید. 

 

امکانات خاص را بررسی کنید

بررسی امکانات خاص در هر ویلا شامل مواردی مثل باربیکیو، استخر روباز، استخر آب گرم، استخر سرپوشیده، خدمات اینترنت، سونا، جکوزی، میز بیلیارد و سیستم تهویه هوا می‌شود. بدون تردید قیمت اجاره هر ویلایی که هر یک از این امکانات خاص را داشته باشد، از بقیه ویلاهای رامسر بیشتری است. بنابراین شما با تعیین این امکانات خاص در بخش فیلترهای اجاره ویلا، در سایت‌های ویلاجار یا جاباما، با هر عنوانی که در آن سایت قید شده باشد، قبل از پرداخت هزینه، ویلایی را اجاره کنید که آن امکانات خاص را داشته باشد یا فاقد آن باشد. این کار به شما کمک می‌کند تا همان ویلایی که می‌خواهید را اجاره کنید و هزینه اضافی برای اجاره ویلا نپردازید. 

 

https://lh3.googleusercontent.com/5jF-SHeFEnhdOo6qWom0RPx4foqqsaLce7Qy_H-P7xZS1A6CaIAjQPucBF_RfBZ1u9fMWPiCkdhYIC67TFfpJKfwtVy59Wd68CCJmlTB_e0GaQ74M7KjobdI1b40NNBDwKTU0Vk38sUOcAAYW-VSsl5L1ObCDQbbQwOofTEhIFjRGsNwYoAv7eh5DTOV7829Klyy4_IfVA

 

مقررات اقامتگاه را بررسی کنید تا هزینه ندهید

بررسی شرایطی که تحت عنوان مقررات اقامتگاه در سایت‌ها نوشته می‎شوند، اهمیت زیادی دارند. قوانینی نظیر محرمیت، بردن حیوان خانگی و یا اجازه برگزاری جشن و مراسم در ویلاهای رامسر، موضوعاتی هستند که شما باید آنها را در نظر بگیرید تا احیانا ویلایی را اجاره نکنید که چنین ممنوعیت‌هایی را دارد زیرا در صورتی که پس از پرداخت هزینه رزرو و اجاره متوجه مغایرت این مقررات با شرایط خودتان بشوید، باید اجاره را کنسل کنید که این کار شما را با هزینه‌های دیگری مواجه می‎کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *