پوست مو زیبایی, مجله ایران خانوم

لیست بهترین عطر ترکیبی زنانه(معرفی ۸ عطر برتر)

لیست بهترین عطر ترکیبی زنانه (معرفی 8 عطر برتر)

با خرید عطر لالیک آمیتیس زنانه اصل، کارولینا هررا گود گرل و … می توانید جذابیت و وقار را برای خود در مهمانی ها و دورهمی های مختلف به ارمغان بیاورید. انواع عطرهای ترکیبی به دلیل ترکیب چند نت و رایحه مختلف جذابیتی فراتر از حد انتظار برایتان به ارمغان می آورند.

عطرهای ترکیبی دارای نت های عجیبی هستند طوریکه در هر محیطی توجه همه را به خود جلب می کنند، اما آیا بهترین عطر ترکیبی زنانه را می شناسید؟ این محصول از چه نت ها و رایحه هایی تشکیل شده است؟

 

معرفی بهترین عطر ترکیبی زنانه

انواع عطر ترکیبی زنانه توسط برندهای مختلفی تولید و روانه بازار می شوند، عطر لالیک قرمز زنانه، بلا ویستا جوزف و … جزء این دسته از محصولات هستند. در دنیای امروز و با پیشرفت صنعت عطر و ادکلن بیشتر برندهای بازار به جای عرضه محصولی با یک رایحه خاص ترجیح می دهند که آنها را با نت ها و رایحه های متنوع تولید و روانه بازار کنند.

در ادامه لیستی از انواع عطر ترکیبی زنانه را به همراه ویژگی ها و نت های آنها می آوریم و درباره شان توضیحات مهم و کاربردی و می دهیم:

۱. لالیک لامور (له آمور)، بهترین ادکلن زنانه

یکی از رایحه های پر طرفدار که قیمت مناسبی دارد، عطر لالیک لامور زنانه می باشد. این عطر در سال ۲۰۱۳ و در کشور فرانسه به دست عطار معروف ناتالی لارسن تولید و به بازار معرفی شد. این محصول با گروه بویایی گلی چوبی مٌشکی و طبع خنک می تواند نیازتان را به بهترین عطر ترکیبی زنانه برطرف کند.

نت های ابتدایی: ترنج، بهار نارنج، رز

نت های میانی: یاس، گاردنیای یاسمنی، گل مریم

نت های پایانی: مشک، سدر، چوب صندل سفید

لالیک لامور (له آمور)، بهترین ادکلن زنانه

۲. تام فورد بلک ارکید

تام فورد بلک ارکید در سال ۲۰۰۶ و در ایالات متحده توسط شرکت جیوودان با گروه بویایی شرقی وانیلی و طبع گرم ساخته شد و هم اکنون به عنوان یکی از محبوب ترین عطرها در بازار ایران به فروش می رسد. بسیاری از خانم ها سال هاست که به ترکیب رایحه های این محصول وفادار مانده اند و از آن به عنوان امضای شخصی شان در هر جمع و مهمانی استفاده می کنند.

نت های ابتدایی: ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه، قارچ توبر

نت های میانی: لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ، ارکیده، ادویه جات معطر

نت های پایانی: کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چوب صندل سفید، شکلات، روایح دودی

۳. کالوین کلین ایفوریا زنانه

کالوین کلین ایفوریا زنانه جزء آن دسته از محصولاتی است که ۳ عطار معروف برای تهیه آن همکاری داشته اند. دومینیک روپیون، کارلوس بنایم و لاک دانگ عطارهای این محصول خوشبو و محبوب هستند که آن را در سال ۲۰۰۵ در ایالات متحده به بازار معرفی کردند. گروه بویایی این عطر شرقی گلی است که با کمک طبع گرم آن می توانید تیپ و استایلتان زمستانه خود را تکمیل کنید. شما امکان استفاده از این محصول را در روزهای سرد سال دارید.

نت های ابتدایی: انار

نت های میانی: لاله مردابی، ارکیده

نت های پایانی: مشک، کهربا، بنفشه، چوب ماهون

۴. لانکوم لا ویه است بله

یکی از انواع عطرهای ترکیبی زنانه در سال ۲۰۱۲ توسط برند لانکوم در کشور فرانسه تولید و روانه بازار شد که از آن به بعد خانم های بسیار زیادی از رایحه آن برای حضور در جمع ها و مهمانی های مختلف استفاده کردند؛ نام این محصول لانکوم لا ویه است بله می باشد که با گروه بویایی گلی میوه ای شیرین و طبع گرم برای روزهای سرد سال توسط دومینیک روپیون، آن فلیپو و اولیویه پولژ ساخته شد.

نت های ابتدایی: انگور فرنگی سیاه، گلابی

نت های میانی: زنبق، یاس، شکوفه پرتقال

نت های پایانی: دانه تونکا، وانیل، نعناع هندی، پرالین

۵. ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم (مشکی)

هر چند ورساچه کریستال نویر ادو پرفیوم رنگ مشکی قیمت زیادی دارد، اما توانسته محبوبیت زیادی در بازار به دست بیاورد؛ از همین رو نام این محصول را در لیست بهترین عطرهای ترکیبی زنانه می آوریم. این عطر توسط آنتوان لی برای برند ورساچه در سال ۲۰۰۴ و در کشور ایتالیا تولید شد. گروه بویایی شرقی گلی و طبع گرمش از آن یک محصول بی نقص و عالی می سازد که از آن می توانید در روزهای سرد سال استفاده کنید.

نت های ابتدایی: هل، زنجبیل، فلفل

نت های میانی: گاردنیای یاسمنی، نارگیل، شکوفه پرتقال، گل صدتومانی

نت های پایانی: مشک، کهربا، چوب صندل سفید

۶. تیری موگلر وومنیتی ادو پرفیوم

تیری موگلر وومنیتی ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۰ و در کشور فرانسه معرفی شد. این محصول را نیز می توان به عنوان بهترین عطر ترکیبی زنانه نام برد، چون از روایح مختلفی تشکیل شده است که قطعاً با خواندن نام آنها مجاب می شوید که برای یک بار رایحه اش را استشمام کنید. این محصول توسط ۳ عطار معروف به نام های رالف شویگر، الکسیس دادیه و شرکت مانه با طبع معتدل ساخته شد.

اسانس های اولیه: انجیر، برگ انجیر، درخت انجیر، خاویار

۷. باربری لندن زنانه (بهترین عطر زنانه)

باربری لندن نیز جزء آن دسته از عطرهایی است که بدون شک با یک بار استشمام آن جزء طرفداران پر و پا قرصش می شوید. این محصول در کشور انگلستان و در سال ۲۰۰۶ معرفی شد، اما طولی نکشید که در سایر کشورهای جهان از جمله ایران محبوبیت زیادی پیدا کرد. هم اکنون بسیاری از خانم ها از این محصول به دلیل طبع گرم آن، در روزهای سرد سال استفاده و تیپ و استایلشان را تکمیل می کنند. باربری لندن توسط دومینیک روپیون و ژان مارک شایلان ساخته شد.

نت های ابتدایی: نارنگی ماندارین، رز، پیچ امین الدوله

نت های میانی: یاس، گل صدتومانی، نارنگی یافا، یاس تاهیتی

نت های پایانی: مشک، نعناع هندی، چوب صندل سفید

۸. لالیک قرمز زنانه له پارفوم، ادکلن زنانه خوشبو

لالیک قرمز زنانه له پارفوم در سال ۲۰۰۵ و با گروه بویایی کهربائی تولید و روانه بازار شد. این محصول با ماندگاری بالا و خط بوی متوسط می تواند پاسخگوی نیاز تمام خانم های خاص پسندی باشد که به دنبال محصولی با ترکیبی از رایحه های لذت بخش و مشام نواز هستند. این محصول مناسب فصل زمستان است و شما می توانید از آن در روز و شب استفاده کنید و محدودیتی در این زمینه ندارید.

نت های ابتدایی: برگ بو، برگاموت، فلفل صورتی

نت های میانی: گل آفتاب پرست، یاس

نت های پایانی: نعناع هندی، چوب صندل، لوبیای تونکا، وانیل

لالیک قرمز زنانه له پارفوم، ادکلن زنانه خوشبو

بهترین عطر ترکیبی زنانه که رایحه ای دل انگیز دارد

بهترین عطر ترکیبی زنانه رایحه های دل انگیزی دارد که تمام مشامتان را دربر می گیرد. این عطر خاطره ای خوش و ماندگار برایتان می سازد و مانند الماسی تراش خورده در بین سایر محصولات خوشبوکننده بازار می درخشد.

با شناخت بهترین عطرهای ترکیب مخصوص خانم ها می توانید به سراغ فروشگاه های عرضه کننده این محصول بروید یا از طریق وب سایت های فروشگاهی معتبر اقدام کنید و با چند کلیک ساده عطر مورد علاقه تان را سفارش دهید.

در این مقاله بهترین عطرهای ترکیبی موجود در بازار همراه نت های پایه شان معرفی شده اند. عطرهایی چون لالیک آمیتیس، لانکوم لا ویه است بله و … جزء دسته بندی رایحه های ترکیبی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *