پوست مو زیبایی, مجله ایران خانوم

بهترین کرم پودرهای دنیا

بهترین کرم پودرهای دنیا

خیلی از اوقات نیاز داریم و یا این که دوست داریم یک میکاپ کامل وخوب انجام بدیم که توی اون پوستمون یکدست و مخملی دیده بشه، برای این کار نیاز داریم به استفاده از کرم پودر به عنوان بِیس و پایه ی اصلی میکاپمون.

همونطور که اشاره کردیم کرم پودر به عنوان بِیس اصلی میکاپ هست پس اگه محصول خوب و درستی رو انتخاب نکنیم، قطعا نتیجه ی محصولات بعدی که استفاده میکنیم اونی نیست که ما میخوایم چرا که پایه ی میکاپ ما خوب از آب درنیومده .

این که بتونیم بهترین پایه رو انتخاب کنیم به دو عامل اصلی بستگی داره:

  1. کرم رو طبقِ نوع پوست انتخاب کنید
  2. میزان کاوری که نیاز دارین رو بدونین و طبق اون خرید کنید.

برای مثال اگر پوست چربی دارین،انتخاب کرم پودری که توی ترکیباتش آبرسان و یا مرطوب کننده هست پوستتون رو بدتر چرب و براق میکنه و در نهایت روی پوستتون تیره و اکسید میشه و یا برعکس اگر پوست خشکی دارین اگر از محصولی مات و خشک استفاده کنید توی همون مرحله ی اول پوستتون رو کیکی و پوسته پوسته میکنه و به هیچ عنوان ظاهر زیبایی نداره.

پس، این که نوعِ پوستتون رو بشناسید اولین و مهم ترین قدم هست که میتونید اون رو در مای سفورا یاد بگیرید ، ما در مای سفورا به شما آموزش میدیم که چجوری پوستتون رو بشناسین و طبقِ اون بهترین محصولات رو به شما معرفی میکنیم.

قدم دوم هم اینه که بدونین چه میزان کاوری رو نیاز دارین، برای مثال از کرم پودری که کاور خیلی طبیعی داره نباید انتظار داشت که پوست رو کامل پوشش بده، خیلی ها هم به اشتباه مقدار خیلی زیادی از کرم پودر رو استفاده میکنن که کاور بیشتری بگیرن در صورتی که فقط پوست رو سنگین میکنن و در نهایت میکاپ، کیکی و ماسیده دیده میشه.

امروزمیخوایم ۵ تا از بهترین کرم پودرهای دنیارو که میتونید با توجه به پوست و سلیقتون انتخاب و استفاده کنید و بهترین نتیجه رو داشه باشید، معرفی کنیم. پس برای خرید کرم پودر مناسب پوستتون تا انتهای این مطلب همره ما باشین.

 

کرم پودر استی لادر

 

کرم پودر استی لادر

 

اولین معرفی رو با بهترین کرم پودری که میکاپ آرتیست های حرفه ای از اون استفاده میکنن، شروع میکنیم.

کرم پودر استی لادر :

  1. ۲۴ ساعت موندگاری بی نقص روی پوست
  2. ضد آب
  3. ظاهر نهایی مات و مخملی
  4. کاور بسیار عالی بدونِ ماسکه کردن پوست
  5. تکسچری فلوئیدی و سبک
  6. دارای تست از متخصص پوست و بدون آسیب
  7. فاقد مواد مضر مثل الکل، پارابن و روغن
  8. کنترل چربی پوست
  9. بدون اکسید شدن در طول روز

این کرم پودر درست مثلِ پوست دوم اما بی عیب و نقص برای ما عمل میکنه، به این شکل که شما بعد از کرم پودر استی لادر تمام لک، جوش، خطوط ، منافذ و… روی پوستتون محو و پوشانده میشه بدونِ اینکه پوستتون رو از حالت طبیعی خودش خارج کنه و اون رو غیر طبیعی نشون بده. برند استی لادر شعارِ “اعتماد به نفس رو تنت کن” رو روی این محصول بی نظیرش گذاشته.

این محصول ، با وجود این که محصولی فوق العاده حرفه ای با کاور عالی هست اما استفاده از اون به قدری راحته که حتی مبتدی ترین افراد هم میتونن با خیال راحت اون رو استفاده کنن و بهترین نتیجه رو از اون بگیرن.

کرم پودر استی لادر ، تا آخرین لحظه ای که روی پوست هست کاملا مات و یکدست باقی میمونه و از روی پوست تکون نمیخوره و این ویژگی برای افرادی که دارای پوست چربی هستن و از تیره، چرب و براق شدنِ کرمشون در طول روز شکایت دارن، ویژگی عالی هستش.

 

کرم پودر مک

 

کرم پودر مک

محصولی عالی برای انواع پوست، خیلی از افرادی که از کرم پودر مک استفاده کردن خیلی سخت حاضر به تعویض این محصول شدن.

کرم پودر مک:

  1. ماندگاری ۲۴ ساعته روی پوست
  2. کاوری قابل ساخت (طبیعی، مدیوم و فول)
  3. تکسچری مایع و فیدی به شدت راحت
  4. آبرسان پوست
  5. کنترل ترشح چربی پوست
  6. ظاهر نهایی مات ومخملی
  7. فاقد مواد مضری مثل روغن
  8. ضد جوش

کرم پودر مک، کاوری قابل ساخت داره به این معنی که به میزانی که از کرم روی پوستتون استفاد میکنید میتونید از کمترین تا بیشترین کاور رو داشته باشین،پس پیشنهاد میکنیم موقع استفاده ابتدا مقدار کمی از کرم پودر رو روی پوستتون بزنید ، فید کنید و اجازه بدین که کرم روی پوستتون خشک بشه ، موقعی که این اتفاق افتاد تازه کاور و رنگ اصلی کرم مشخص میشه اون موقع اگرنیاز به کاور بیشتری داشتین میتونید به اون اضافه کنید.

مک به هیچ عنوان داخل منافذ و یا خطوط پوستی فرو نمیره و اون هارو بولد و بیشتر نمیکنه ، در واقع در تمام زمانی که این محصول روی پوست شما قرار داره خیالتون راحته که به همون شکل اولیه خودش باقی میمونه و تکون نمیخوره .

این کرم پودر دو ویژگی خیلی مهم داره اولی این که پوست رو آبرسانی میکنه و اجازه نمیده که کرم پودر پوستتون رو خشک و کیکی کنه، دوم این که میزانِ ترشح چربی پوست شما رو کنترل میکنه برای همین هم تا آخرین لحظه مات و بدون درخشندگی باقی میمونه.

اگرپوست خیلی خشکی دارین پیشنهاد میکنیم کرم رو با محصولی مثل اسنشیال اویل مک ترکیب کنید تا رطوبت اون افزایش پیدا کنه و خیلی بهتر روی پوستتون فید بشه .

قیمت کرم پودر مک و اسنشیال اویل رو میتونید در سایت مای سفورا ببینید و محصولتون رو با بهترین قیمت و مطمئن از اورجینال بودن تهیه کنید.

 

کرم پودر نارس

 

کرم پودر نارس

 

کرم پودر نارس معجزه ای برای کسایی که پوست خشک ، نرمال و کدری دارن .

ویژگی های نارس:

  1. ۱۶ساعت موندگاری روی پوست
  2. ضد تعریق و رطوبت
  3. ضد انتقال
  4. دارای ترکیباتی مفید برای پوست
  5. دارای ترکیباتی رطوبت رسان
  6. کاور مدیوم تا فول
  7. فوق العاده سبک
  8. تکسچری مایع و فلوئیدی با فیدی راحت روی پوست

این محصول میتونه در کنار این که خیلی خوب پوست رو کاور کنه ، اون رو با طراوت، شاداب ، سالم و جوون نشون میده پس ، اگرپوست خشکی دارین که با کرم پودر کیکی و بد دید میشه و یا این که پوستتون خیلی خسته و کدر شده پیشنهاد میکنم این کرم پودر رو استفاده کنید، مطمئن باشین از نتیجه ی اون روی پوستتون شگفت زده میشین.

کرم پودر نارس دارای ترکیبی از عصاره های سیب، هندوانه و تمشک هست و همین ترکیب کمک میکنه بافت پوست بهبود پیدا کنه و اون رو خیلی خوب مرطوب و شاداب میکنه.

به دلیلِ داشتنِ ویژگی ضد تعریق و رطوبت بودن کرم، میتونید اون رو با خیالی راحت توی هر آب و هوا و شرایطی استفاد کنید و خیالتون راحت باشه کرمتون مثل دقایق اول روی پوستتون میمونه. از طرفی کرم پودر نارس ضد انتقاله به این معنی که شما بعد از میکاپ میتونید لباستون رو تعویض کنید و یا حتی از ماسک استفاده کنید، میبینید هیچگونه ردی از کرم پودر روی ماسکتون نیموفته و تغییری توی میکاپتون ایجاد نمیشه.

 

کرم پودر هدی بیوتی

 

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی ، از فول کاورترین کرم پودرهای دنیاست که میتونید با اون پوشانندگی بی نظیری رو برای پوستتون ایجاد کنید.

هدی بیوتی :

  1. ۲۴ ساعت موندگاری روی پوست
  2. کاور به شدت قوی
  3. تکسچری فلوئیدی
  4. گیاهی و فاقد مواد مضر
  5. ظاهر نهایی به شدت مات و مخملی
  6. ضد آب
  7. ضد تعریق و رطوبت

هدی بیوتی کرم پودری مخصوص افرادی با پوست چرب و مختلط هست این محصول میتونه جای جوش، جوش، لک، بافت ناهموار، اسکار و… روی پوست رو بدونِ سنگین و یا چرب کردن اون خیلی خوب کاور کنه.

کاور به شدت قوی داره، برای همین با یک الی دو پمپ میتونید پوشانندگی خیلی خوبی از این محصول داشته باشین پس موقع استفاده به هیچ عنوان در مرحله ی اول مقدار خیلی زیادی از کرم پودر رو روی پوستتون استفاده نکنید چرا که فید اون رو خیلی سخت میکنه و در نهایت کرم روی پوستتون میماسه چون نمیتونید اون رو خیلی خوب روی پوست بخوابونید.

ظاهر مات اون تحت هیچ شرایطی و حتی توی شرجی ترین هوا هم از بین نمیره و تا آخرین لحظه کاملا مات ، یکدست و مخملی روی پوست باقی میمونه.

این کرم پودر رنگ بندی متنوعی داره میتونید قیمت کرم پودر هدی بیوتی و رنگ بندی اون رو در سایت مای سفورا ببینید.

 

کرم پودر لورال

 

کرم پودر لورال

و آخرین معرفی برای افرادی که دنبال محصولی سبک برای استفاده روزانشون هستن.

کرم پودر لورال :

  1. موجود در دو مدل ۲۴و ۳۲ ساعته
  2. فوق العاده سبک روی پوست
  3. کاور مدیوم تا فول
  4. دارای ترکیباتی مفید مثل SPF
  5. تست شده توسط متخصص پوست
  6. حاوی آنتی اکسیدان

کرم پودر لورال به هیچ عنوان منافذ پوست رو مسدود نمیکنه و همین باعث شده گزینه ای عالی برای استفاده روزانه باشه چرا که بعد از استفاده پوست دچار جوش و یا لک نمیشه.

این محصول رو انواع پوست میتونن استفاده کنن و از مزایای بی نظیر اون بهره مند بشن، روی پوست اکسیدنمیشه و اون رو سگین، چرب و ماسیده نمیکنه.

کرم پودر لورال یکی از بهترین و سبک ترین کرم پودر ها در دنیاست.

با هم ۵ تا از بهترین کرم پودرهای دنیا رو بررسی کردیم، شما میتونید با توجه به نیاز پوست و سلیقتون یکی از این محصولات رو انتخاب و استفاده کنید.

میدونید که محصولاتِ بیشتری میتونن توی این لیست قرار بگیرند، پس برای آشنایی با بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی وارد سایت بشین و در نهایت میتونید با خیالی مطمئن خریدتون رو انجام بدین، مای سفورا نمایندگی بهترین برندها ست و تمامی محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده.

 

مای سفورا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *