پوست مو زیبایی, مجله ایران خانوم

ویژگی های بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه های لاکچری تهران

بهترین سالن زیبایی تهران

مقدمه درباره بهترین سالن زیبایی تهران

در این مقاله از سری مقالات سایت دیدنگار، قرار است اطلاعاتی درباره بهترین سالن زیبایی تهران در اختیار شما قرار دهیم.

یکی از شاخصه‌های کلیدی برای هر شخصی، در هر سن و سال و موقعیتی زیبایی چهره و پوست اوست. ما انسان‌ها همیشه تلاش کردیم که ظاهری زیبا و آراسته داشته باشیم. در نتیجه همین موضوع سبب شده تا سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها از رونق بسیاری برخوردار باشند. سالن‌های زیبایی با بهبود کیفیت پوست و مو به شخص کمک می‌کنند تا ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر داشته باشد. در این مقاله از سایت دیدنگار سعی می‌کنیم تا شما را با مهمترین آرایشگاه های لاکچری تهران آشنا کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

 

لیستی کوتاه از بهترین سالن زیبایی تهران

سالن‌های زیبایی مختلفی در سطح شهر تهران فعالیت می‌کنند و خدمات گوناگونی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. از جمله بهترین سالن‌های زیبایی تهران می‌توان به سالن‌های زیر اشاره کرد:

  • سالن زیبایی مونا یزدانی

بدون شک نمی‌توان در مورد کلینیک زیبایی در تهران صحبت کرد و از سالن زیبایی مونا یزدانی حرفی به میان نیاورد. سالن زیبایی خانم یزدانی یکی از بهترین و مهمترین سالن‌های فعال در زمینه زیبایی در شهر تهران است و خدمات گوناگونی را ارائه می‌دهد. انجام خدمات رنگ، کراتینه و مش مو، آمبره و سامبره، خدمات تاتو و میکرو بلیدینگ ابرو، انجام خدمات تخصصی مربوط به مژه مانند لیفت، اکستنشن و کاشت، خدمات ناخن مانند کاشت، مانیکور و پدیکور، اپیلاسیون با مواد گیاهی، خدمات فیشال و … از جمله مهمترین خدمات این سالن زیبایی است.

سالن زیبایی یزدانی دو شعبه در سعادت آباد و گیشا دارد که آدرس و شماره تلفن آن‌ها در زیر آورده شده است:

۱) سعادت آباد، ضلع جنوب غربی تقاطع پاکنژاد و سرو غربی، ساختمان شماره ۴۲، طبقه ۲. شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۱۸۷۸۰ – ۰۲۱۲۲۱۱۸۷۸۱ – ۰۹۱۹۰۸۱۴۱۰۰.

۲) گیشا، بالاتر از خیابان شهابی (۲۸)، پلاک ۲۱۹، طبقه اول.

شماره تماس: ۰۲۱۸۶۱۱۲۵۱۲ – ۰۲۱۸۸۲۶۲۰۸۸ – ۰۹۱۲۷۷۴۲۴۷۰.

  • سالن زیبایی نادیا موسوی:

سالن زیبایی نادیا موسوی یکی دیگر از مواردی است که باید در لیست بهترین سالن زیبایی تهران به آن اشاره کرد. این سالن نیز انواع مختلفی از خدمات زیبایی از جمله خدمات تخصصی مو مانند کوتاهی و اصلاح مو، رنگ و احیای مو، شنیون، اکستنشن و … را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. همچنین در این سالن خدمات مربوط به تتو و میکروبلیدینگ نیز انجام می‌شود. میکاپ تخصصی و میکاپ عروس، خدمات تخصصی ناخن، خدمات مربوط به زیبایی پوست و … از جمله دیگر خدمات سالن زیبایی نادیا موسوی است.

آدرس و شماره‌ تماس سالن زیبایی نادیا موسوی در زیر آورده شده:

گیشا، خیابان پانزدهم، جنب پاساژ بازار علی، پلاک ۹، طبقه دوم، واحد ۶.

۰۲۱۸۸۲۳۵۳۲۱ – ۰۲۱۸۸۲۳۵۴۰۲ – ۰۹۹۰۱۴۴۳۱۱۹.

  • سالن زیبایی مریم دربندی:

در لیست بهترین سالن زیبایی تهران می‌توان به سالن زیبایی مریم دربندی در فرمانیه اشاره کرد. در این سالن خدمات مختلفی مانند طراحی و کاشت ناخن، ترمیم ناخن، مانیکور و پدیکور در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. همچنین در این سالن خدمات مو از جمله شینیون‌های جدید و نوین، براشینگ، انجام انواع بافت، کراتین و اکستنشن، رنگ آمیزی مو، آمبره و … انجام می‌شود. انجام میکاپ کلاسیک و لایت، میکروبلیدینگ، طراحی و قرینه سازی ابروها، اصلاح فرم و شکل ابرو، ماساژ، خدمات پاکسازی و فیشیال پوست، طلا درمانی و کربن تراپی ویتامینه و اکستنشن مژه و … از جمله‌ی دیگر خدمات سالن زیبایی مریم دربندی است.

  • سالن زیبایی فرناز صفری:

سالن زیبایی فرناز صفری نیز یکی دیگر از باکیفیت‌ترین سالن‌های زیبایی تهران به شمار می‌آید. در این سالن خدمات تخصصی مو، ابرو، مژه، ناخن، جوانسازی پوست، فیشیال و … عرضه می‌شود.

آدرس سالن زیبایی فرناز صفری به شرح زیر است:

کامرانیه شمالی، نبش خیابان داریوش، برج پارادایس، طبقه دوم شرقی، واحد ۳.

  • سالن زیبایی آرام:

سالن دیگری که در لیست بهترین کلینیک زیبایی در تهران می‌توان به آن اشاره کرد، سالن زیبایی آرام است که خدمات بسیار زیادی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. انواع مختلف خدمات مو، مژه و ابرو، ناخن، میکروبلیدینگ، خدمات تخصصی پوست و مو، ماساژ تخصصی بدن و … از جمله مهمترین خدمات این سالن زیبایی به شمار می‌آید.

آدرس و شماره تماس سالن زیبایی آرام:

خیابان انقلاب روبروی بهار جنوبی، سالن آرام.

۰۹۳۹۷۷۵۸۵۳۳، ۰۲۱۳۳۳۱۹۳۴۶

  • سالن زیبایی گیوا:

در لیست بهترین سالن زیبایی تهران باید به سالن زیبایی گیوا اشاره کرد که بیش از ۱۰ سال است که در زمینه خدمات پوست و مو در شهر تهران فعالیت می‌کند. این سالن زیبایی دارای سه شعبه در سعادت آباد، مرزداران و ولنجک است. خدمات نوین رنگ و لایت مو، اپیلاسیون با مواد گیاهی، خدمات ناخن، پاکسازی و مراقبت پوست، خدمات وی‌آی‌پی عروس، انواع شینیون مو، براشینگ، خدمات اکستنشن مژه و مو و … از جمله مهمترین خدمات سالن زیبایی گیوا به حساب می‌آید.

همچنین سالن زیبایی مریم رئوف در زعفرانیه، سالن زیبایی رویال صدف در شهرک غرب، سالن زیبایی بورگ در پردیس، سالن زیبایی لی لی رضایی در سعادت آباد، سالن زیبایی یوکابد در اسلامشهر و … را نیز می‌توان در لیست بهترین سالن زیبایی تهران جای داد.

 

نکات کلیدی در انتخاب بهترین کلینیک های زیبایی

در هنگام انتخاب بهترین سالن زیبایی تهران یکسری نکات کلیدی وجود دارد که باید مد نظر قرار داده شود که از جمله مهمترین آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت خدمات: یکی از مهمترین پارامترها در هنگام انتخاب کلینیک زیبایی در تهران کیفیت خدمات آن کلینیک است. خدمات سالن‌های زیبایی باکیفیت باید به وسیله افراد مجرب و متخصص ارائه شود. همچنین استفاده از تجهیزات و مواد اولیه باکیفیت و درجه یک نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
  • گستردگی خدمات: گستردگی خدمات نیز یکی دیگر از مهمترین پارامترهایی است که در هنگام انتخاب بهترین سالن زیبایی تهران باید مد نظر قرار دهید. یک سالن باکیفیت و درجه یک باید بتوانند خدمات گوناگونی از جمله آرایش و میکاپ مو، میکروبلیدینگ، خدمات ناخن، اکستنشن، خدمات مژه و … را در یک سالن و به صورت متمرکز در اختیار مشتری قرار دهد.
  • محیط بهداشتی و تمیز: تمیزی و رعایت بهداشت یکی دیگر از مهمترین پارامترها در هنگام انتخاب سالن زیبایی است. با توجه به اینکه در سالن‌های زیبایی با پوست مو سر کار داریم، بهتر است تمامی ابزار آلات و وسایل با رعایت نکات بهداشتی مورد استفاده قرار گیرند، تا از انتقال بیماری‌های پوستی جلوگیری شود. همچنین تمیزی سطوح داخلی آرایشگاه و تهویه مناسب هوا یکی دیگر از خصوصیات مهم یک آرایشگاه درجه یک به شمار می‌آید.
  • کیفیت مواد اولیه: استفاده از مواد اولیه باکیفیت نیز یکی دیگر از مهمترین خصوصیات یک سالن آرایشی و زیبایی درجه یک به شمار می‌آید. استفاده از مواد اولیه باکیفیت از آسیب زدن به پوست و مو جلوگیری می‌کند.
  • قیمت مناسب: بدون شک قیمت انجام خدمات آرایشی و زیبایی هم در انتخاب سالن زیبایی نقش دارد. با این وجود، قیمت خدمات زیبایی به نوع خدمات، تخصص شخص و کیفیت مواد اولیه وابسته است.

 

نکات کلیدی در انتخاب بهترین کلینیک های زیبایی

 

دیدنگار، مجله تخصصی لنز، دوربین و تجهیزات عکاسی

دیدنگار، یک مجله فوق تخصصی در زمینه لنز، دوربین و تجهیزات عکاسی است که فعالیت قابل توجهی در این زمینه دارد. اگر به دنبال خرید لنز، دوربین و یا سایر تجهیزات عکاسی هستید، می‌توانید به قسمت‌های مختلف سایت ما سر بزنید.

 

دیدنگار.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *